Figyelem! Figyelem!

Részlet a könyvemből mindig külön bejegyzésben fognak felkerülni, vagy néhány novella elején, esetleg hátulján.

A blogban pedig előre is bocsánatot kérek az esetleges durva szavakért, káromkodásokért!

És szívesen várom mindenkinek a véleményét, a novellámról, könyv részletekről stb. ^^

2013. február 18., hétfő

A gömb 3. részlet


Jobban vagy?  
Nem válaszoltam az SMS-re, csupán baktattam előre, kezemben a szürke gömbbel  Úgy éreztem, hogy hatalmas teher nehezedik a vállamra. Nem áltathattam magamat azzal, hogy ez-az fegyver igazából nem is öl, hiszen maga a kaszás adta nekem. Nem tudhattam be ezt az egészet egyszerű hallucinációnak, ahogy nem is dobhattam el a gömböt. Mert, ha eldobom, lehet, valaki megtalálja, felveszi, és meghal. Ezt pedig nem hagyhatom. Olyan jól el kell dugnom ezt a tárgyat, ahogy csak tudom.
Bárcsak ne lenne ilyen fásult az agyam! Teljesen leállt a működéssel. Hiába süt már melegen a nap, hiába látom a felhőket, és hiába láttam meg épp most a házunkat, még mindig félek.
Egy gyilkos fegyver van a kezemben és nem tudom, mit kezdjek vele. A kukába nem dobhatom. Igazából a legnagyobb biztonságban nálam van. Talán be kéne dobnom az óceánba.
Csakhogy nekünk nincs óceánunk.
Megérkeztem. Az ajtó gyorsan ki is nyílt és a kishúgom állt előttem. A szeme tágra nyílt, kék szemeivel döbbenten fürkészett, miközben kezdett megnyugodni. Sárga haja laposra volt fésülve, valószínűleg az idegesség miatt. Tehetetlenségében általában fésülködni szokott.
- Hol a szatyrod, Britney?
Lenéztem a kezeimre, de csak a gömb volt ott. Valószínűleg ott felejtettem a sütit és az összes többi dolgot, amit a boltban vásároltam.
- Én…
A szüleink is megjelentek és anya hirtelen felsikoltott.
- Mi az a kezedben?? Elég! Én elválok! – kiáltotta, és visszament a házba.
Vajon ő tudja, hogy mi ez a tárgy?
- Hol van a szatyrod, babám? – kérdezte apa. Nyeltem egy nagyot.
- Sajnálom – mondtam, nem felelve a kérdésre. – Öhm… bemehetnék?
Mit fogok tenni? Mit fogok tenni? A kérdések egyre csak kínzottak, és gyorsan utat törtem az emberek közt, majd a szobámba sétáltam. Az idegességtől még csak futni sem voltam képes.
A gömböt az éjjeliszekrényemre tettem és ledőltem az ágyba.
Ha bárki hozzá ér rajtad kívül az halállal lakol…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése