Figyelem! Figyelem!

Részlet a könyvemből mindig külön bejegyzésben fognak felkerülni, vagy néhány novella elején, esetleg hátulján.

A blogban pedig előre is bocsánatot kérek az esetleges durva szavakért, káromkodásokért!

És szívesen várom mindenkinek a véleményét, a novellámról, könyv részletekről stb. ^^

2013. február 5., kedd

Könyvrészlet 2.


"- Ne parancsolgass nekem! – kiáltottam, majd kissé nyugodtabban hozzátettem: - Neked nem itt lenne a helyed. Ideje volna már a Másvilágra menned, ahová tartozol.
Dédnagymamám rosszallva, és sajnálkozva ráncolta össze a szemöldökét.
- Gyermekem, a Túlvilágon maga az Ördög van. Nem engednek be oda.
Legyintettem egyet. Dédnagymamám nyilvánvalóan bolond. Halott és bolond.
Apró könnycseppek jelentek meg a szememben, szerencsére oly aprók, hogy észre sem lehetett venni őket.
Kezemet a nedves helyhez érintettem és letöröltem. Kezdtem rosszul lenni. Úgy éreztem nem szabad sírnom. Nem szabadna ennyire megviselnie a látványnak, hogy aki előttem áll: halott."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése