Figyelem! Figyelem!

Részlet a könyvemből mindig külön bejegyzésben fognak felkerülni, vagy néhány novella elején, esetleg hátulján.

A blogban pedig előre is bocsánatot kérek az esetleges durva szavakért, káromkodásokért!

És szívesen várom mindenkinek a véleményét, a novellámról, könyv részletekről stb. ^^

2013. február 23., szombat

A gömb 4. részlet


Egy hangos sikolyra ébredtem fel.
- Ááá!
A húgom volt az. Az ő gyönyörű hangjára ébredtem fel, és ő okozta nekem a legnagyobb bánatot.
Az első igazi fájdalmat.
- Ne! Nem! – kiáltottam kipattanva az ágyból és arrébb löktem Lilit. – Mit csinálsz? Mi a jó istent csinálsz!? Te hülye! Te idióta! Ne! Kérlek ne!
A testvérem, Lili Higgins-ről a szemem láttára hámlott le a bőr. Ő meg csak sikoltozott és sikoltozott. És hiába próbáltam megállítani a folyamatot, nem ment. Mintha egy láthatatlan kéz húzná le róla a bőrt. Vagy éppen forrázná le őt.
- Mi történt? – Hallottam meg anya hangját kívülről.
Lili még jobban sikoltozott.
- Ne! – Amilyen gyorsan csak tudtam a szobám ajtajánál termettem és bezártam. – Nem mész be! Csak egy pók!
- De ő nem…
A szememből már patakzottak a könnyek, amiket eddig észre sem vettem.
- De most igen!! – ordítottam ki félig dühösen, félig hisztérikusan.
Istenem, bárcsak egy pók lenne!
Visszanéztem Lilire, ahogy a földön az egész teste rángatózik a fájdalomtól, és tudtam, hogy el fogom veszíteni. Már láttam ki körvonalazódni a kaszás sötét alakját.
Hogy tudnám ezt visszafordítani?
Kérlek, istenem adj egy csodát!
A húgom testéről fekete kaszás pókok hámozták le a maradék bőrt. Lili már nem szólalt meg. A szemgolyója teljesen kifordult, és én elnéztem róla a most megjelent démonra. Képtelen lettem volna ismét a testvérem holttestére pillantani.
- Te rohadék! – suttogtam. Már egyáltalán nem féltem.
Előbb pusztuljon el ő!
A lény lenézett Lilire testére, majd rám. Én is ugyanazt tettem.
A fiatalabb Higgins lány egyszer megrándult, és furcsa hörgéseket adott ki. Aztán véglegesen is elhunyt.
A kaszás kinyújtotta felé csontos kezét. A holttestből egy szellem lépett ki. Lili szelleme. És elfogadta a démon kezét.
Nem tudtam, hogy most mit tegyek. Nem elég, hogy meghalt, inkább ezt a sötét lényt választja helyettem. És mért nem próbál visszaugrálni a testébe? Mi van, ha akkor meggyógyulna?
- Most mit akarsz? – Néztem a – számomra – pokolteremtményére keserűen. A hangom alig volt több suttogásnál, de ő meghallotta. Ahogy Lili is. Míg az egyik arcáról megbánást és bűntudatot, meg egy kicsit haragot is leolvastam, addig a másik továbbra is érzéketlen maradt és aprón, de fekete füst jött ki a köpenye alól.
- Értem jött – felelte dacosan a húgom.
- Később még láthatod.
Szkeptikusan néztem a démonra. Mégis mikor láthatnám őt, mikor meghaltam? Már az sem normális, hogy egyáltalán most látom őt.
- Sajnálom – súgta Lili és sötét köd keletkezett, majd eltűntek.
- Britney, engedj be légy szíves! – Hallottam meg apa parancsoló hangját kívülről.
Lenéztem a földön fekvő hullára.
És hatalmas könnyeket hullatva azt gondoltam:
Hát ezt meg, hogy fogom kimagyarázni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése