Figyelem! Figyelem!

Részlet a könyvemből mindig külön bejegyzésben fognak felkerülni, vagy néhány novella elején, esetleg hátulján.

A blogban pedig előre is bocsánatot kérek az esetleges durva szavakért, káromkodásokért!

És szívesen várom mindenkinek a véleményét, a novellámról, könyv részletekről stb. ^^

2013. január 15., kedd

A blog első díja

Először is nagyon szépen köszönöm LilyVolturinak, amiért gondolt rám. ^^ :)))


1. Ha megkapod a díjat, készíts róla bejegyzést és tedd ki a fent látható képet. 2. Válaszolj őszintén a kérdésekre. 3. Összesen 5 személynek küldheted tovább. 4. Ezt egytől-egyik át kell másolnod a lapodra – kivétel a válaszokat. 5.A díjat vissza nem küldheted. (Akitől kaptad, annak nem adhatod, de te többször is megkaphatod)
Kérdések:

1.Mi a kereszt neved?
Zoé :)
2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Egyiken sem, maximum akkor tudok szomorú dalokon sírni, ha én már alapból az vagyok...
3. Félsz a sötétben?
Csak, ha rémisztő filmet néztem, vagy írtam, esetleg hallottam. :D (Leginkább a filmnézésre igaz, meg az írásra. Egyszer írtam horrort, de az sokkos állapotba kerített, és alig bírtam elaludni.) Amúgy meg pont ezek miatt nem nézek semmi ijesztőt. Tehát a válasz attól függ.
4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem. 
5. Mi volt az eddigi legcikibb dolog, ami életedben történt veled?
Bocsánat, de az olyan ciki, hogyha esetleg az egyik ismerősöm olvassa és szóvá teszi, olyan vörös lesz a fejem, mint még soha. Úgyhogy bocsánat. :/ Sajnos az én cikiségi dolgaim általában elég legalább a  90%-t. 
6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Persze, még le is írtam ahogy egy késes csaj legyilkolja. :D (Ez általában unszimpatikus tanároknál van, de amúgy sem gondoltam akkor komolyan, csak épp dühös voltam valamiért rájuk. :) )
7. Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent?
Ki, miben hisz. Rám eddig semmilyen hatással nem volt.
8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Ez csak természetes, de anyánál leginkább csak azért nem árulom el, mert elfelejtem. xd Igazából leginkább azért szoktak ezek történni. Nem szeretek és nem is szoktam hazudni... Szégyenletes dolgot meg még amúgy sem tettem. :) Tehát igazából mindent elmondhatok nekik...
9. Hallgatsz olyan zenét, amit a barátaid előtt szégyellsz?
Nem. Ők a barátaim, ezért elfogadják a zenei ízlésemet, ami legtöbbször azonos az övékkel is. :D
10. Kiskorodban sírtál, mikor szurit kaptál?
Soha.
11. Mit tennél, ha hirtelen híres lennél?
A jó ég tudja. :) Örülnék?
12. Szoktál álmodozni?
Szinte mindig.
13. Járnál Chace Crawforddal?
Ahhoz előbb ismernem kéne személyesen.
14. Hány gyereket szeretnél?
Még egyet se. :)
15. Adni vagy kapni jobb?
Mind a kettő szépen elosztva. Ha másoknak adsz, legtöbbször magadnak is adsz, mert örülsz, hogy a másik örül.
16.Titkom.:
Az a gond, hogy nincsenek. :D És a titok akkor meg amúgy sem árulhatom el.
17. Bakancslista.:
- Megtanulni olaszul (talán spanyolul is.)
- Jobban átvenni a görög mitológiát.
- Jó ember maradni (szeretem a szellemi értékeket. :D )
- Megjelentetni a könyvemet.
- A többi most nem jut eszembe.
Akiknek tovább küldeném.:
1. Bella
2. Rose Woods
3.Judit
4. FantasyGirl

Biztos van még több jó  író is, de per pillanat most csak ők jutottak eszembe. :) (Viszont sajnos nem mindegyiknek a történetét maradt időm olvasni, de emlékszek rájuk még régebbről, ezért is gondolom úgy, hogy az ő írásuk igazán megérdemelhetne egy díjat - sokaknál könyv kiadást is -.)

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám. Meglátásom szerint - illetve a kérdések alapján - ezt a kis játékot fiatalok találták ki fiataloknak. Kicsit öregnek érzem magam hozzá, bár a bakacslistás rész talán lassan aktuális lesz :-))) De nagyon szívesen válaszolok, csak egy kis időt kérek. Köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Oh, most vettem csak észre, de nagyon köszönöm ezt a díjat. Kedves, hogy gondoltál rám, köszi. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!

    Már mindenféle chat-ben válaszolgattam csak itt nem. :D De csak annyit szeretnék mondani, hogy nincs mit. ^^
    Egyébként szerintem is a fiataloknak van, de szerintem ezt akkor is annak kell adni, aki megérdemli. :) Meg az ilyenek által jobban meg lehet ismerni az írót, a gondolatait stb...
    És örülök, hogy hamarosan aktuális lesz. :D
    És további jó írást mindenkinek!
    Üdv,
    Yeoznob :)

    VálaszTörlés