Figyelem! Figyelem!

Részlet a könyvemből mindig külön bejegyzésben fognak felkerülni, vagy néhány novella elején, esetleg hátulján.

A blogban pedig előre is bocsánatot kérek az esetleges durva szavakért, káromkodásokért!

És szívesen várom mindenkinek a véleményét, a novellámról, könyv részletekről stb. ^^

2013. január 21., hétfő

Összeférhetetlen 9. részlet

Egy villámdörgést hallottam meg, és pontosan abban a pillanatban ismét minden rendesen láttam. Megnyaltam a fogamat, és éreztem, hogy már az is normális állapotban van. Csupán a ruhám maradt véres, és az arcom.
Megláttam a medált, és a vérem felizzott. Egyszerre éreztem az erőt és a fájdalmat, mikor a kezembe fogtam az ékszert. S amint megérintettem a közepén lévő gyémánt, mely eddig fehér volt, vörösre váltott, majd egy hatalmas fényrobbanást észleltem. Pont, mint mikor az apukám a kezembe adta ezt.
A szükség idején ismét meg fog változni…
És most eljött az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése